6.09.2013

SO SIMPLE

#b&w #asymmetric #print

Dzisiejszy post trochę spóźniony..gdyż tę stylizację można było zobaczyć jakiś czas temu na lookbooku. Postanowiłam jednak, że pojawi się  i tutaj :)  Miło przypomnieć sobie cieplejsze dni, podczas których śmiało można było chodzić w krótkich spodenkach..W roli głównej ,znów pojawiły się asymetryczne ,białe szorty. Cały zestaw stonowany, 2 kolorowy. Czerń i biel. Elementem który ożywia całość jest marynarka w dość nietypowy wzór..połączenie pantery i dalmatyńczyka ?? Tak ja bym to nazwała :D Enjoy!

                                                                                                                   xo K.






short tshirt- h&m
asymetric shorts -diy
b&w jacket -diy
necklace- c&a
diy- szyte przez moją mamę ;)



8 komentarzy:

  1. Wyglądasz cudownie. Kocham te asymetryczne szorty ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. szorty <3 sama wybrałabym czarne, ale w Twoim looku wyglądaja ekstra ;)
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. marynarka jest rewelacyjna :) powiedz mamie, że świetnie jej wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marynarka rządzi! :)

    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam

    www.mysweetbody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ale świetne spodenki!
    monika-melody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam przekonana, że jako kolejna bloggerka masz na sobie szort z Zary, ale skoro to DIY to... chapeau bas !!! :))

    #NEMSHAR lifestyle

    OdpowiedzUsuń